Συχνές ερωτήσεις


Πως γίνονται οι χρεώσεις στις πολλαπλές εργασίες στον ίδιο χώρο;

Αναλόγως με την εργασία που μας αναθέτετε, χρεώνεστε με την ώρα που απαιτεί και έτσι μπορούν να γίνουν παράλληλες εργασίες χωρίς επιπλέον χρέωση.

 

Οι υπηρεσίες του «Χέρι Φροντίδας» επεκτείνονται και σε 24ωρη βάση;

Αξιολογώντας την ανάγκη σας και κατόπιν συνεννόησης, μπορούν να παρέχουμε την υπηρεσία μας με εναλλαγή προσωπικού για την κάλυψη του απαιτούμενου χρόνου.

 

Πως πραγματοποιείται η επικοινωνία μας;

Η επικοινωνία μας γίνεται με δική σας ειδοποίηση είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας. Ακολουθεί επίσκεψη στο χώρο σας για μια πληρέστερη γνωριμία και ανάλυση των υπηρεσιών μας, για την επίτευξη της καλύτερης και οικονομικότερης προσφοράς.

 

Πως γίνεται η στήριξη των ατόμων με παροδικές ή μόνιμες ειδικές ανάγκες;

Δεν παρέχουμε Νοσηλευτικές ή Ιατρικές Υπηρεσίες. Τους παρέχουμε κάλυψη των καθημερινών τους αναγκών, όπως καθαριότητα οικίας, προετοιμασία γευμάτων, Φροντίδα ατομικής υγιεινής, οργάνωση και πληρωμή λογαριασμών, αγορά τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, Ιατρικές συνταγογραφήσεις, παραλαβή φαρμάκων, συντροφιά, συζήτηση, παιχνίδια και ασκήσεις διανοητικής διέγερσης, περίπατο, συνοδεία σε ιατρούς, διαγνωστικά κέντρα, μικροβιολογικά εργαστήρια καθώς και κοινωνικές εκδηλώσεις.

 

Πως γίνετε η προετοιμασία Γεύματος;

Η προετοιμασία γεύματος γίνεται στο χώρο σας, με δικά σας υλικά για να παρέχουμε πάντα ένα φρέσκο και σπιτικό γεύμα.

 

Μπορώ να επιλέξω παράλληλα πολλές από τις υπηρεσίες σας;

Βέβαια συνδυάζονται οι υπηρεσίες μας και αξιολογώντας τον χρόνο που απαιτείται σε ανθρωποώρες φροντίζουμε για την οικονομικότερη προσφορά.